۱۳۹۴ بهمن ۷, چهارشنبه

جبهه ملی :همایون بهزادی فوتبالیست محبوب یا شکنجه گر منفور!



همایون بهزادی (زاده ۱۴ دی ۱۳۲۰ در خرم‌آباد، درگذشته ۲ بهمن ۱۳۹۴) بازیکن ومربی فوتبال بازنشسته اهل ایران بود. همایون بهزادی در زمان بازی اش در پرسپولیس و تیم ملی فوتبال ایران، یکی از بهترین مهاجمان زمان خودش بود و در قدرت سر زنی نظیر و مانند نداشت. به خاطر قدرت سرزنی و گلزنی اش و همچنین پرش های بلند به همایون سرطلایی معروف شده بود. همایون بهزادی در اولین ساعات بامداد ۲ بهمن ۱۳۹۴ پس از طی یک دوره طولانی بیماری ریوی و قلبی در تهران درگذشت. وی سال ها رئیس و عضو کمیته پیشکسوتان فدراسیون فوتبال هم بود.  و جبهه ملی این سرطلایی محبوب را شکنجه گر منفور! معرفی می کرد.




۱۳۹۴ دی ۲۶, شنبه

میان ماه من تا ماه گردون ! میان اپوزیسیون واقعی تا اصلاح طلبان ارسالی تفاوت از زمین تا آسمان است.


میان ماه من تا ماه گردون ! میان اپوزیسیون واقعی تا  اصلاح طلبان ارسالی تفاوت از زمین تا آسمان است.
دقت کردین فقط اصلاح طلبان هستند که بعد چند روز بازداشت و تو بوق و کرنا شدن، با امداد نه چندان غیبی و با سلام و صلوات و بطور قانونی از مرزهوایی به اردوگاه امپریالیسم ارسال میشوند و بلافاصله هم جذب حداکثری میشوند؟ اما اپوزیسیون واقعی یا به محاکمه نرسیده در بازداشتگاه کشته میشود یا در زندان می پوسد یا اعدام می شود ویا در اثر فشار روحی و جسمی دق مرگ می شود!
چه فرقی است بین ستار بهشتی با ارسالی هایی مثل گنجی، نبوی، بهنود، سیگارچی، علی افشاری، سازگارا، حقیقت جو، سروش، کدیور، مهاجرانی، خوئینی هاوسایر اراذل ارسالی؟