۱۳۹۴ بهمن ۱۹, دوشنبه

اکبر گنجی و مهدی خزعلی، نمونه های اپوزیسیون دست ساز رژیم!

اکبر محمدی دانشجوی جوانی که مشروطه خواه معرفی شده پس از یکدوره کوتاه ۹ روزه اعتصاب غذا بطرز مشکوکی درگذشت یا در گذشتانده شد. سرچ اینترنت براحتی نشان میدهد که در صد اخبار راجع به مرگ و پس از مرگ  وی , قسمت اعظم کل اخبار مربوط به وی را شامل میشود. قسمتی بسیار اندک و انگشت شمار شامل اخبارمربوط به پیش از درگذشت وی است!. مقایسه کنید با جار و جنجال کاذبی که حول گنجی و خزعلی ایجاد کردند.
اینجا هم خودی غیر خودی؟

اکبر محمدی ۹ روز اعتصاب کردو درگذشت یا در گذشتانده شد، خزعلی پس از یکدوره اعتصاب غذایی که شب و روز تبلیغ خطر جانی برایش میکردند ازاد شده و کوهنوردی میرود! گنجی بعنوان زندانی سیاسی!محکوم، ۶ ماه اعتصاب غذا میکند ( با تفاصیلی که در پی امده است) و سپس بطور قانونی از کشورخارج میشود! زندانیان سیاسی واقعی میدانند که تا سالها  پس از پایان محکومیت شان  کماکان ممنوع الخروجند!
ماده قانونی- قانون گذرنامه: به اشخاص زیر هیچ نوع گذرنامه برای خروج از کشور داده نمی‌شود............کسانی که مسافرت آنها به خارج از کشور به تشخیص مقامات قضایی مخالف مصالح جمهوری اسلامی ایران باشد.
یعنی خروج اینگونه افراد مخالف مصالح جمهوری اسلامی نیست! بعبارت دیگر خودی هستند و اپوزیسیون نمایی انها فریبی بیش نیست!

فقط در یک ماه  ۴۰۰-۵۰۰ خبر راجع به اعتصاب غذای مهدی خزعلی در اینترنت منتشر شد(سوای سایت کلمه). گنجی هم که  عکسهای انچنانی و در فیگورهای مختلف از انفرادی و در ممنوع ال......بودن بیرون میفرستاد و بیمارستان غیر نظامی بستری میشد و...
خودتان مستندات را درادامه ببینید
                                            ------------------------------------------
اکبر محمدی

مرگ مرموز يک فعال دانشجويی در زندان اوين


اکبر محمدی، يکی از فعالان سرشناس دانشجويی که در ارتباط با تظاهرات دانشجويی سال 78 در زندان به سر می برد، به گفته وکيل مدافعش به طرز مشکوکی و در پی يک اعتصاب غذا در زندان اوين تهران جان خود را از دست داد.
اکبر محمدی به همراه برادرش منوچهر و عده ای ديگر از فعالان دانشجويی و از جمله احمد باطبی به دنبال تظاهرات معروف دانشجويی سال 78 دستگير شد و پس از محکوميت اوليه به اعدام مجازات او بعدا به پانزده سال زندان تخفيف يافت.
اکبر محمدی در موقع مرگش در اعتراض به وضعيت بازداشت خود حدود يک هفته بود که در اعتصاب غذا به سر می برد. 

اكبر محمدي در زندان اوین درگذشت
طبق اخباری که از صبح امروز در محافل خبری منتشر شده، «اکبرمحمدی» دانشجوی زندانی، دیشب در حمام زندان اوین درگذشته است.به گزارش خبرنگار آفتاب، محمدي كه از سال 78 و به دنبال وقايع 18 تير كوي دانشگاه در زندان به سر مي برد، ديشب و در نهمین روز اعتصاب غذای خود در حمام زندان اوین دچار ایست قلبي شد و تلاش پزشکان زندان نیز برای احیای وی بی نتیجه ماند. 

اکبر محمدی یکی از فعالان دانشجویی بود که از سال ۱۳۷۸ و در پی اعتراضات دانشجویی تیرماه ۱۳۷۸ تهران دستگیر, شکنجه و زندانی شد. او در ۸ مرداد ۱۳۸۵ پس از چند روز اعتصاب غذای خشک در زندان اوین به صورت مشکوکی درگذشتهمبندان او در مصاحبه و با پخش اطلاعیه‌هایی اعلام کردند که با وخیم شدن وضعیت اعتصاب غذای وی و انتقال او به بخش بهداری زندان اوین، مامورین زندان دست و پای وی را با زنجیر بسته و دهان او را هم با چسپ می‌بندند (به دلیل حضور بازرسان بین المللی) و در نهایت همان شب او به طور مشکوکی فوت می‌کند.وکیل مدافع محمدی، خلیل بهرامیان از قول زندانیان دیگر همبند موکل‌اش از جمله علی افشاری گفت که محمدی در طول چند روز پیش از مرگ، بارها وحشیانه مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود و آثار شکنجه بر بدن او به خوبی نمایان بوده‌است

همزمان، خبرگزاری کارگران ايران - ايلنا - به نقل از خليل بهراميان، وکيل مدافع اکبر محمدی، گزارش کرده که پس از آگاهی از تصميم موکل خود به دست زدن به اعتصاب غذا برای قانع کردن وی برای خودداری از اين اقدام به زندان مراجعه کرد اما مقامات زندان اوين اجازه ملاقات به او ندادندوی افزوده است که به اکبر محمدی اجازه يک سال مرخصی از زندان داده شده بود اما مقامات بدون هيچ هشداری، مجددا او را بازداشت کردند و به زندان انتقال دادند که در زندان درگذشت.

آخرین اخبار از اعتصاب غذای اکبر محمدی در زندان اوین
اکبرمحمدی که به دلیل عوارض ناشی از شکنجه های دوران بازجویی و زندان، دچار بیماریهای حاد از جمله دیسک کمر گشته، طبق تجویز پزشکی قانونی سال گذشته به مرخصی استعلاجی آمد ودرحالی که پزشکی قانونی مدت این مرخصی را نامحدود ذکر کرده بود، وی ماه گذشته توسط نیروهای اطلاعات در منزلش در آمل بازداشت و مجددا به زندان اوین بازگردادنده شد.
اکبر محمدی علت این بازداشت را انتشار کتابی از او درخارج از کشور عنوان کرد که به خاطرات زندان وی اختصاص داشت.  با شروع اعتصاب غذای اکبر محمدی کلیه ملاقاتهای وی قطع شده است

--------------------------------------------------------------
اکبر گنجی 


گنجی در بیمارستان میلاد بستری شد

 اكبر گنجی زندانی سياسی و مطبوعاتی پس از سی و شش روز اعتصاب غذا به بيمارستان منتقل شد
عيسی سحرخيز، عضو تيم سه نفره مذاكره كننده با مقامات دادستانی و زندان اوين درباره اكبر گنجی- با اعلام اين خبر به سايت امروز گفت: بنا به اطلاع واصله اكبر گنجی به بيمارستان ميلاد تهران منتقل شده است.عيسی سحرخيز در ادامه اين گفتگو تاكيد كرد با توجه به اعتصاب غذای 36 روزه گنجی عضلات وی تحليل رفته و ستون مهره های وی بر نخاع فشار آورده و احتمال آسيب های جدی و برگشت ناپذيری گنجی را تهديد می كند. اين عضو تيم سه نفره به نقل از پزشكان در جريان اين پرونده گفت: با توجه بيماري‌هايی كه گنجی در مدت زندان به آن دچار شده از قبيل‌ آسم، ديسك كمر، آسيب ديدگی زانو و همچنين تجويز يك ماه استراحت مطلق برای اكبر گنجی به احتمال زياد گنجی تا چهار- پنج ماه آينده در مرخصی استعلاجی خواهد بود. 
 دختر اكبر گنجي گفت كه پدرش صبح روز دوشنبه از زندان اوين به بيمارستان ميلاد تهران منتقل و بستري شد. 
معصومه شفيعی، همسر آقای گنجی، به بی بی سی گفت که همسرش از زندان به بيمارستان "ميلاد" منتقل شده است.
"ماشاالله شمس الواعظين" روزدوشنبه به خبرنگار گروه فرهنگي ايرنا افزود : در پي مذاكرات كميته منتخب انجمن دفاع از آزادي مطبوعات با قوه قضاييه مقرر شده بود كه ايشان فردا(سه‌شنبه)به بيمارستان انتقال يابد. 

يوسف مولايي، وكيل گنجي  گفت: گنجي از ساعت 19 روز پنج‌‏شنبه اعتصاب غذاي خود را آغاز كرده است كه اولين علت اين اعتصاب غذا، عدم اعزام موكلم به بيرون از زندان جهت مداواي اوستوي افزود: گنجي معتقد است كه با او مثل ساير زندانيان برخورد نمي‌‏شود و در اعطاي مرخصي به او برخورد تبعيض‌‏آميز صورت مي‌‏گيرد. 


اکبر گنجی؛ هفتادمين روز اعتصاب غذا در قرنطينه خبری'!!!!!!!
اکبر گنجی، سرشناس ترين زندانی سياسی ايران، در حالی هفتادمين روز اعتصاب غذای خود را پشت سر گذاشت که بنابر گزارش های منتشره از پانزده روز پيش تاکنون در بخش مراقبت های ويژه بيمارستان ميلاد بستری شد


تا اینجا دوبار در عرض هفتاد روز اعتصاب غذا به بیمارستان غیر نظامی میلاد منتقل شده است. بار دوم ۱۵ روز بیمارستان راهم جزو اعتصاب حساب کرده اند. بار اول را نمیدانم چند روز بیمارستان
 بوده است! 



عيسى سحرخيز: ”حتا با مقام رهبری هم (درباره گنجى) گفتگو کرده‌اند 


کلی هم عکس از اکبر گنجی در دوران اعتصاب در زندان اوین و ممنوع الملاقات، ممنوع التلفن بودن ، ممنوعیت مطالعه روزنامه و ممنوعیت استفاده از هواخوریوانفرادی بودن منتشر میشد!  


  


حالا این عکس را ببینید که گنجی با مرتضوی در اوین چه دل و قلوه ای میگیرند!





---------------------------------------------------------

مهدی خزعلی



راجع به مهدی خزعلی توضیح زیادی لازم نیست. روز شمار دارد!!

فقط اندکی از سایت کلمه:

مهدی خزعلی وارد اعتصاب غذای خشک شد « سایت خبری تحلیلی کلمه
نگرانی از وضعیت مهدی خزعلی در چهارمین روز اعتصاب غذا

پنج روز از اعتصاب غذای مهدی خزعلی گذشت « سایت خبری تحلیلی کلمه


با توجه به شرایط جسمی این زندانی سیاسی پس از ۴۳ روز اعتصاب غذا، جان دکتر خزعلی در خطر است 
45 روز اعتصاب غذا و نگرانی از سلامت مهدی خزعلی در زندان انفرادی

مهدی خزعلی در چهل و هشتمین روز از اعتصاب غذای خود
با گذشت نزدیک به دو ماه از حبس انفرادی مهدی خزعلی این زندانی سیاسی تاکنون فقط دو بار با خانواده خود تماس تلفنی کوتاهی داشته است

همسر مهدی خزعلی، در دلنوشته ای به همسرش، زندانی سیاسی ای که نزدیک به دو ماه است در اعتصاب غذا به سر می برد
با گذشت بیش از دو ماه از اعتصاب غذای مهدی خزعلی

شصت و چهارمین روز اعتصاب غذا، ناتوانی از ایستادن بر روی پای خود



مهدی خزعلی که پس از هفتاد روز اعتصاب غذا، همزمان با نوروز با کفالت مادرش از زندان آزاد شد
مهدی خزعلی در آستانه هفتاد و دومین روز اعتصاب غذا؛ مصمم و استوار اما ضعیف و ناتوان

مهدی خزعلی زندانی سیاسی محبوس در بند امنیتی 209 زندان اوین که 83 روز است در اعتصاب غذای اعتراضی به سر می برد عصر امروز در تماس با خانواده ی خود اعلام کرده که همچنان در سلول انفرادی و در وضعیت ممنوعیت از هر چیز اعم از ملاقات و خبر و ... است. ...
امروز هشتاد و شش روز از اعتصاب پدر می گذرد و هر لحظه منتظر خبر ناگواری هستیم.

کاهش ضربان قلب مهدی خزعلی در هشتاد و هشتمین روز اعتصاب غذا

 این سایت را هم ببینید من یکی که حالم از اینهمه چاپلوسی و ...بهم خورد 


























۱ نظر:

  1. با درود دوست گرامی : لطفاً نگاهی به این لینک بیاندازید و نظرخودتان را چه اینجا و چه در وبلاگ بگذارید.... در مورد حسین فاطمی است.... مطلب تحقیقی شما که در گذشته در مورد وی گذاشتید را بارها خوانده ام ... بسیار لذت بردم... ضمناً حسین فاطمی نیز مانند مصدق که دوساله دکترررررررررررررر می شود در عرض 3 سال دکترررررررررررر می شود + 2 مدرک دیپلم !!!!!!!! - مصدق از تابستان 1291 تا تابستان 1293 و وزیر بی ارزشش فاطمی از مرداد 1324 تا مهر 1327 ، یعنی عرض 3 سال و 2 ماه لیسانس و دکترا + 2 مدرک دیپلم.... جلل الخالق از این جماعت دکتر پرشی ، جهشی !!!!!!!
    حسین فاطمی شهید مظلوم یا ................ ؟ (http://golhagolha.blogsky.com/1394/11/20/post-10/%D8%AD%D8%B3%DB%8C%D9%86-%D9%81%D8%A7%D8%B7%D9%85%DB%8C-%D8%B4%D9%87%DB%8C%D8%AF-%D9%85%D8%B8%D9%84%D9%88%D9%85-%DB%8C%D8%A7-%D8%9F)

    پاسخحذف