۱۳۹۶ اردیبهشت ۲۲, جمعه

اصلاح طلبان در اختیار اعراب - از مهدی هاشمی و مهاجرانی تا تلویزیون «ایران بین الملل»


از ارتباط اصلاح طلبان با دول خارجی بخصوص آل سعود اسناد و مدارک کم نیست که به مواردی اشاره می شود. اسناد آخرین دسته گلشان در همکاری با عربستان در تاسیس رسانه تصویری در ابتدا نشان داده خواهند شد. 


 تلویزیون «ایران بین الملل» که سهامدار عمده (۷۵ درصد یا بیشتر) آن یک عرب سعودی است.

مجوز این رسانه متعلق به Global Media Circulating Limited است که سهامدار عمده آن( ۷۵ درصد یا بیشتر) یک عرب سعودی بنام Adel Al-Abdulkarim است:










مهدی هاشمی ، عربستان ، اکسفورد
رضا شیخ‌الاسلامی:
از طرف دیگر، یکی از شاهزادگان عرب‌ که نزدیکی خاصی با برخی اشخاص در ایران دارد و حفظ آبروی این افراد نیز برای وی اهمیت دارد و می‌خواهد حکومت ایران هم مانند حکومت عربستان سعودی شود، بیش از 20 میلیون پوند استرلینگ به آکسفورد داده است؛ پذیرش آقای هاشمی‌ به حکم سرمایه‌داری به دست مباشرش پنهانی و به سهولت انجام شد. آقای هاشمی‌ بهانه‌ای پیدا کرد که اقامتش در انگلیس به خاطر کسب علم است و چون پذیرش او منافعی داشت، پنهانی‌ و ساده و هزینه‌های اخراجش بسیار بیشتر و جلوگیری از آن بسیار مشکل بود؛ این دیگر کار قبلی‌ها نبود. پیگیری قانونی شروع شده بود و اینجاست که تیغ شاهزاده عرب می‌برد نه افراد محتاج؛ شاهزاده از مقامات بسیار بالای امنیتی عربستان بود که تماس‌های او با دولت‌ مردان غربی در سطح وزیر به بالا بود.


عطا الله مهاجرانی و در خواست از عربستان برای پرداخت هزینه تحصیل  پسرش

بر اساس یکی از اسناد سری وزارت امور خارجه عربستان که در پایگاه اینترنتی ویکی لیکس منتشر شد، وزارت دارایی این کشور بر اساس درخواست عطاء الله مهاجرانی اعطای بورسیه به پسر او را برای تحصیل در مقطع دکترا در دانشگاه «وارویک» انگلیس پذیرفته است.

بر اساس این سند عربستان پرداخت هزینه شصت و پنج هزار پوندی تحصیل علی مهاجرانی در دانشگاهی در انگلیس را پذیرفته است که شامل دوازده هزار و صد و پانزده پوند هزینه سالانه تحصیل سالانه به مدت چهار سال (2015-2011) و چهار هزار و دویست و پنجاه و شش پوند به عنوان هزینه مسکن است.

پیوست این سند چکی به مبلغ شانزده هزار و سیصد و هفتاد و یک پوند به عنوان هزینه یک سال تحصیل و اقامت علی مهاجرانی در انگلیس بوده است.







۱ نظر:

  1. سلام،

    ۲۵٪ بقیه تلویزیون متعلق به کیست ؟ سندش موجود نیست. مدارک مربوط به هاشمی نیز وجود ندارد. عربستان بخوبی می داند ایران مانند عربستان نمی شود.

    پاسخحذف