۱۳۹۲ خرداد ۲۸, سه‌شنبه

جعل عناوین دکترا در مجالس شورای اسلامی توسط حسن فریدون روحانی،رئیس جمهور منتخب رژیم


در سایت خورشید نشان مطلبی تحت عنوان «جعل عنوان دکترا توسط حسن روحانی در پیش از انقلاب » منتشر شده است
اما اسناد زیراز سایت مجلس شورای اسلامی نشان میدهد که ایشان درچند دوره اولیه مجلس شورای اسلامی  نیز از عناوین دروغین دکترا و فوق لیسانس استفاده نموده است! در مجلس سوم ایشان از دکترا به فوق لیسانس سقوط میکند که انهم دروغ بود زیرا ایشان فوق لیسانس رااعلام کرده از اسکاتلند در ۱۳۷۴ دریافت کرده در صورتی که مجلس سوم سالها قبل از ان یعنی ۱۳۷۱  تمام شده بود!
کردان بیخودی بدنام شد!






جزوه مناظره حسن روحانی با مسعود رجوی / فروردین 1359






حجة‌الاسلام دکتر حسن روحانی، نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی، در تاریخ ۱۹ / ۲ / ۷۴ با جمعی از دانشجویان بسیجی دیدار داشت (براساس اطلاعات منتشر شده ایشان ۱۳۷۷ دکترا ؟! گرفته اند)




نکات مبهمی نیز در مورد دکترای فعلی ایشان وجود دارند:
۱- بر اساس ایین نامه دانشجویان بورسیه خارج:
فصل‌ اول‌ : كليات‌
ماده‌ 3 : اولويت‌ اعطاي‌ بورس‌ تحصيلي‌ و اعزام‌ به‌ هزينه‌ شخصي‌ با واجدين‌ مدرك‌ كارشناسي‌ ارشد ، جهت‌ طي‌ دوره‌ دكتري‌ است‌ .
تبصره‌) در صورتي‌ كه‌ دوره‌ كارشناسي‌ ارشد برخي‌ از رشته‌ ها د رداخل‌ كشور ، داير نباشد ، و يا ظرفيت‌ موجود كفاف‌ نياز كشور را به‌ فارغ‌ التحصيلان‌ اين‌ دوره‌ ها نكند ، بورس‌ تحصيلي‌ در مقطع‌ كارشناسي‌ ارشد ، به‌ تعداد محدود و در رشته‌ هاي‌ ضروري اعطا خواهد شد.


فصل‌ دوم‌ : شرايط عمومي‌ داوطلبان‌
تبصره‌ 4)  در هيچ‌ حال‌ سن‌ متقاضي‌ بورس‌ واعزام‌ نبايد بيش‌ از 40 سال‌ تمام‌ باشد .

 ماده ۳ چه در مورد کارشناسی ارشد و چه دکترا  در مورد ایشان صدق نمی کند! پایان نامه های ایشان:
 "The Islamic legislative power with reference to the Iranian experience"
 "The Flexibility of Shariah (Islamic Law) with reference to the Iranian experience"

تبصره چهار فصل دوم هم در مورد ایشان رعایت نشده است ایشان ۱۳۷۴ در ۴۵ سالگی فوق لیسانس و ۱۳۷۷ در پنجاه سالگی دکتراگرفته است(برطبق ادعا) که کاملا برخلاف قانون است!



۲- برطبق اطلاعا ت مرکز تحقیقات استراتژیک  که روحانی رئیس ان است بعضی مسئولیتهای پیشین ایشان به قرار زیر بوده اند:
1. نماینده پنج دوره مجلس شورای اسلامی (از سال 1359 تا 1379)؛ رئیس کمیسیون دفاع (دوره اول و دوم)؛ نایب رئیس اول مجلس و رئیس کمیسیون سیاست خارجی (دوره چهارم و پنجم).
2. دبیر شورایعالی امنیت ملی به مدت 16 سال (از سال 1368 تا 1384).
3. مشاور امنیت ملی رئیس جمهور به مدت 13 سال (از سال 1368 تا 1376 و از 1379 تا 1384).

سوال این است که ایشان چطور همزمان در اسکاتلند دانشجوی فوق لیساس و دکترا و در ایران «دبیر شورایعالی امنیت ملی» و نایب رئیس مجالس چهارم و پنجم(۱۳۷۱-۱۳۷۹) بوده اند؟

دروب سایت های دانشگاههای بریتانیا اثری از نام و پایان نامه های مورد ادعا ی ایشان نیست .دروب سایت  دانشگاه مورد ادعای اقای روحانی در منوی جستجوی سایت اثری از موجود بنام Feridon  نمی بینید جز
۱- در نیوز بتاریخ ۱۷ جون ۲۰۱۳(۲۷ خراد ۹۲)- این صفحه از وب سایت دانشگاه مورد ادعا حذف شده است. از کش گوگل گذاشتم!
http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:4OcRzDnuRrEJ:www.gcu.ac.uk/newsevents/news/article.php%3Fid%3D59511+&cd=1&hl=en&ct=clnk

۲- در ارشیوی به دو پایان نامه که بطرز بسیار ناشیانه در سایت چپانده شده اند بر می خورید(با تاریخ های انتشار ۱۹۹۵ و ۱۹۹۸) و هردو تاریخ Due: 16/6/2013    را در  محل جایگاه Location نشان میدهند!(معادل ۲۶ خرداد ۹۲) . در کش گوگل نیز خبری از این پیج نیست! چرا؟ زیرا هربارکه هر کدام از پایان نامه ها د ر براوزر باز کنید، ادرسش متفاوت است! مثلا برای این پایان نامه
The flexibility of SHARIAH (Islamic law) with reference to the Iranian experience

ادرسهای زیر ظاهر شدند که در میان متفاوتند:
http://ilink.gcal.ac.uk/uhtbin/cgisirsi/?ps=qqraigmQyT/GCAL/259770072/9

http://ilink.gcal.ac.uk/uhtbin/cgisirsi/?ps=qKF8hC5l4b/GCAL/259770072/9

http://ilink.gcal.ac.uk/uhtbin/cgisirsi/?ps=doqairrUFB/GCAL/259770072/9

http://ilink.gcal.ac.uk/uhtbin/cgisirsi/?ps=C184T7WKt8/GCAL/259770072/9

ادرسهای فوق همزمان در دو براوزردیگر (موزیلا و اکسپلورر)نیز امتحان شد نتیجه:

Session has timed out. Please click OK to start a new OPAC session




اینهم نمونه دستکاریهای ثانیه ای و نیز سطح معلومات همکاران ایشان در مرکز تحقیقات استراتژیک


۴۵ نظر:

  1. البته در مورد بورسیه ممکن است ایشان به هزینهشخصی برای ادامهتحصیل تشریف برده باشند.
    ولی چند ابهام دیگر که وجود دارد :
    1- سال 1999 معادل با سال 1378 خواهدشد که دانشگاه گلاسکو اعلام کرده ایشان موفق به دریافت دکتری شده اند که در همان حین حداقل نماینده مجلس بوده اند.
    2-دانشگاه گلاسکو مدرکفردی بنام حسن فریدون راتایید کرده که جناب آقای روحانی معتقدند نام قبلی ایشان حسن فریدون روحانی بوده که نام را تغییر داده اند اگر به شناسنامه ایشان که در سایت ها موجود است دقت کنید فقط حسن روحانی درج شده و شناسنامه ها اگر اشتباه نکرده باشم در سال 63 تعویض شده یعنی قبل از ورود به دانشگاه نام رسمی شناسنامه ای ایشان حسن روحانی بوده و فریدون نداشته ( هر چند که بعیدبه نظر می رسد در یک خانواده ای باتبار روحانیت آنهم در یک شهر محروم نامی پارسی را برگزیده باشد)
    3- هر کس که تغییراتی در شناسنامه داشته باشد در صفحه اول درج می شود که توضیحات دارد و د صفحه آخ شناسنامه توضیحات نوشته میشود که در مود ایشان در صفحه اول شنانامه چیزی درج نشده ( حداقل من نتوانستم در تصاویری که از شناسنامه ایشان در اینترنت قار داده شده چیزی بیابم )
    4- جناب آقای حسن روحانی در سال 1327 متولد شده اند و اگر 7 سالگی به مدرسه ابتدایی رفته باشند که قانون چنین بود در سال 1334 وارد دبستان شده و اگر همه ساله قبول شده باشند با احتساب دوره ابتدایی 6 سال درآن موقع ، ایشان سال 1340 فارغ التحصیل ابتدایی شده اند و در همان سال وارد به حوزه شده اند( یعنی فاقدتحصیلات متوسطه مگر اینکه همزمان دبیرستان رفته باشند که چنین چیزی د سابقه ایشان قید نشده ) و در سال 1348 وارددانشگاه شده اند.حال چگونه بدون داشتن دیپلم متوسطه توانسته اند کنکور آنزمان که بسیار هم مشکل بوده قبول شوند جای سوال دارد ( مگر اینکه همزمان در حوزه و دبیرستان تحصیل کرده باشند که با توجه به حجم درسها در حوزه و دبیرستان بعید به نظر می رسد) ایشان در سال 1351 از دانشگاه فارغ التحصیل در رشته حقوق قضایی شده اند که این ابهام وجود دارد که چگونه دوره لیسانس را سه ساله به اتمام رسانده اند ( آنهم در قبل انقلاب که دانشگاه ها واقعا سخت گیری می کردند)اگر هم فرض را بر برابر سازی مدرک حوزه و دانشگاه را قرار دهیم این قانون را اگر اشتباه نکرده باشم شورای انقلاب فرهنگی که در ادیبهشت سال 1359 دستور تشکیل ان داده شد وضع کرد.
    5-در تبلیغات دوره دوم مجلس ایشان را دکترا در حقوق قضایی نوشته اند حال آنکه ایشان PHD در حقوق اساسی می باشند.
    به هر کسی که به 6 زبان روسی -انگلیسی -آلمانی - فرانسه -عربی و فارسی تسلط دارد ! بعید نیست نابغه قرن و کشور ما باشد و ما از آن بی اطلاع باشیم

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها

    1. در مورد تحصیل با هزینه شخصی حق با شماست ولی پول ان هزینه شخصی را از کجا اورده بود؟
      بسیار مایلم پاسپورت انزمان ایشان را ببینم!

      حذف
    2. دوست عزیز
      من نه سنگ کسی رابه سینه می زنم نه با کسی دشمنی دارم و از اینکه عده ای از مردم به خواست خودشان رسید بسیار خرسندم حتی با توجه به اینکه ممکن است خواست من نباشد.
      (ما مشکلی که از ابتدای انقلاب با آن مواجه بودیم مشکل سرمایه داری است. همواره سرمایه دارهیک مشت آدم مفت خور و غربزده و جانی به مردم معرفی شده اند اگر به فیلم های ایرانی خصوصا دهه اول و دوم بعد از انقلاب نگاه کنید، همواره سرمایه داری ک.بیده شده ولی در عمل یزدانی ها و خیامی ها و... جای خودان رابه کسانی داده اند که ممکن است یک شبه به ثروت هایی ناشی از رانت خواری رسیده باشند و از آن به بعد با سرمایه دارها زیاد کل کل نکردند.)
      من از وضع خانوادگی ایشان زیاد اطلاع ندارم شایداز به قول خودشان بیت المال این کار صورت گرفته باشدوشاید از جیب شخصی
      ولی دانشگاه گلاسکوآن طور که در سابقه تاسیس خودش آورده در سال 1993 از ادغام دو مرکز آموزشی تاسیس شده که در آنزمان جناب آقای روحانی با توجه به تعداد پست هایی که همزمان داشته که بعضا به 6 پست همزمان در سطح عالی می رسد ، احتمالا از نظر تمکن مالی مشکلی نداشته اند.
      فقط این شبهه برایم پیش آمده چگونه دانشگاهی که در سال 1993 تاسیس شده تا اساس نامه و قوانین را تنظیم کند (به قول مردم جا بیفتد) توانسته از یک کشورخارجی که دائم با آن در حال تنش سیاسی بوده از مسئولین عالی رتبه دانشجو بگیرد و بلافاصله در سال 1995 ایشان را فارغ التحصیل کند؟!
      به هر حال به طرفداران ایشان از صمیم قلب تبریک می گویم و به مخالفان ایشان هم جمله ای از ولتر را خاطر نشان می کنم: " من با عقیده تو صد در صد مخالفم ولی برای اینکه بتوانی عقیده ات را آزادانه بیان کنی حاضرم جانم را فدا کنم "
      فقط در باب خودم معتقدم به این مطلب که :
      "پایی که دو بار روی یک سنگ بلغزد مستحق شکستن است" یا " اشتباهی را که برای بار دوم مرتکب شوید ، اشتباه نیست بلکه انتخاب است" و مدل مذهبی تر آن "ابله کسی است که از یک سوراخ دو بار گزیده شود"

      حذف
  2. شما که اینقدر گیر هستید یکم در باره بالا دستیا صحبت کنید ببینیم چی مدرک دارن؟
    جالبه ما که یه ادم معمولی هستیم تو سن 25 سالگی زیر فوق لیسانسمون زائیدیم حالا دکترا چی شده که اینا زرت و زرت میگیرن...نکنه ما خنگیم اینا زرنگ
    حالا هستن یه عده بچه باهاش که سریع پیش میرن ولی تو ایران بر خلاف جاهای دیگه دنیا چون کنکور هست برای هر کنکورم باید 1 سال خونه نشین بشن من موندم این قالیباف و رضائی که 24 ساعت تو پست و مقامم کی رفتن دکترا گرفتن
    همین مموتی خودمونم تا شهردار بود مهندس بود یه هوئی شد دکتر


    پس خیلی تو برش نریم بهتره دیواره از اساس کجه

    پاسخحذف
  3. کسی که دکترای حقوقش رو از انگلستان گرفته باشه باید مثل بلبل انگلیسی حرف بزنه،
    درصورتیکه وقتی خبرنگار فرانسوی توی مصاحبه ی مطبوعاتی روحانی انگلیسی حرف زد مترجم اونجا حرفاش رو واسه روحانی ترجمه کرد!
    اتفاقا وقتی اونجا من این فیلم رو توی یوتیوب دیدم تعجب کردم که چرا این علامه ی دهر انگلیسی رو واسش ترجمه کردن!؟
    حتی به انگلیسی هم جواب نداد باز فارسی جواب داد مترجم واسه خانوم خبرنگار ترجمه کردو اون مینوشت!

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. vaghan khande dare in harfa!
      shoma hata paye va boniyane moshebeye yek rayis jomhour ro nemidunin!!!
      javabe gozareshgaro englisi midad unvaght yekiam miumad vase shoma tarjome mikard?rayis jomhour be zabane khodesh hamishe harf mizane!!!akhe yekam fekr, faghat yekam fekrrr

      حذف
    2. شما اصول برگزاری کنفرانس خبری رو بلد نیستی .
      رئیس جمهور یک کشور به زبان بیگانه حرف نمیزنه
      اولین سوالی که انگلیسی از روحانی پرسش شد قبل از ترجمه پاسخ گفت بهش گفتم بمون برا بینندگان ترجمه بشه .
      شما میتونی وقتی ایشون مذاکره کننده هسته ای بود رو ببینی در حاشیه اجلاس ها بدون مترجم با این و اون لابی میکرد .
      ضمنا آقایون آئین نامه دان وزارت علومی .
      شاید ایشون بعدا دکتری گرفته باشه ولی کسی که درس حوزوی خارج میخونه در دانشگاهها مرتبه علمیش استادیاری یا همون دکتری هستش . هرچند من قبول ندارم این موضوع رو ولی این از قوانین این کشوره .

      حذف
  4. مترجم برای دیگران ترجمه میکرد نه برای روحانی اتفاقاایشان سوال رو خوب میفهمید و منتظر بود تا برای دیگران ترجمه شود در هیج مصاحبه رسمی در کشور خودی شخصیت سیاسی به زبان غیر خودی صحبت نمیکنه حتی اگر بلبل باشه

    پاسخحذف
  5. محض اطلاع دانشگاه گلاسکو انگلستان امروز رسما به دکتر به عنوان دانشجوی رسمی دانشگاهشون تبربک گفته بود

    پاسخحذف
  6. فکر میکنم دوستانی که کامنت گذاشته اند از بدیهیات یک مصاحبه مطبوعاتی خبر ندارند قرار نیست یک شخصیت سیاسی به هر زبانی که بلد هست صحبت کنه فقط زبان رسمی مملکت اگر کسی زبان خبرنگار را بداند فرصت خوبی است تا در هنگام ترجمه خودش را برای جواب آماده کن

    پاسخحذف
  7. ایشان بالاترین سطح حوزه یعنی اجتهاد را پشت سر گذاشته اند وگرنه نمیتوانست نماینده خبرگان باشد

    پاسخحذف
  8. vaghan harchi in mamlekat mikeshe az Tang Nazarie mardome, be jaye in charandiyat be karetun beresin, in linke payin ro ham age
    bekhoonin bad nist, albate age betoonin englisi bekhoonin!!
    chon mamulan adamaye Tang Nazar adamaye bi savad hastan
    http://www.gcu.ac.uk/newsevents/news/article.php?id=59642

    پاسخحذف
  9. http://caledonianblogs.net/library/2013/06/19/hassan-rouhani-phd-mphil/

    پاسخحذف
  10. لطفا اين آدرس را هم نگاه كنيد
    http://melimazhabi.com/?p=46350

    پاسخحذف
  11. فارسی مینویسم لینک زیر را نگاه کنید که البته دانشگاه داره افتخار میکنه که یکی از فارغ التحصیلانش رییس جمهور شده
    http://www.gcu.ac.uk/newsevents/news/article.php?id=59642

    پاسخحذف


  12. کمی صبور باشید! چرا تمام اطلاعات حتی حسن فریدون در عرض چند روز گذشته در وب سایت دانشگاه امده است؟ چرا هیچ اطلاعاتی از ایشان در ذخایر اطلاعاتی هیچ دانشگاهی نیست؟ ایشان چطور همزمان در اسکاتلند دانشجوی فوق لیساس و دکترا و در ایران «دبیر شورایعالی امنیت ملی» و نایب رئیس مجالس چهارم و پنجم(۱۳۷۱-۱۳۷۹) بوده اند؟

    چه نیازی به استفاده از feridon بجای روحانی بوده است؟ در هر دو شناسنامه نام ایشان حسن روحانی است و پاسپورت از روی ان صادر شده و بنابراین در مدارک هم باید روحانی باشد نه feridon!

    اینها هم جالبند:

    British academic record of Iran presidential candidate under scrutiny
    http://www.telegraph.co.uk/news/worldnews/middleeast/iran/10111275/British-academic-record-of-Iran-presidential-candidate-under-scrutiny.html

    Dr. Who?
    About that UK degree, Pres. RowhaniWhere and when, exactly, did Iran’s incoming president receive his doctorate?
    http://www.timesofisrael.com/about-that-uk-degree-president-rowhani/

    پاسخحذف
  13. فکر کردین اصلا جه دلیلی داره که ایشون تقلب بکنه اگر مدرک رو نداشت که خوب خودش رو تو درد سر نمی انداخت مخصوصا که الان جامعه به اینطور چیز ها حساس است در ضمن موضوع پایان نامه یه چیز نادری هست که مشابه اش در آن زمان کم بوده و نمیتوان برچسب کپی برداری به آن زد

    پاسخحذف
  14. من در حماقت آخوند جماعت هیچ تردیدی ندارم، اینها مرارو به چشه اطرفیان کودن خودشون می‌بینند و اصلا به فکرشون نمیرسد که یک روزی کسی‌ به سادگی‌ در مورده سابقیه ایشان تحقیق کند، در حماقت این جماعت همین بس که در طول ۸ سال ۷۰۰ میلیارد دلار درآمد داشتند اما نتوانستند حتا وضع کشور رو ثابت نگاه دارند چه برسه به اینکه باعث پیشرفت هم شوند ، توجه کنید ۷۰۰ میلیارد دلار درآمد مفت بدون دردسر به دست هرکسی می‌دادی می‌تونست بهتر از این بین مردم تقسیم کنه.

    پاسخحذف
  15. بنده شاشیدم تو اون قران که دروغ را ترویج داده

    پاسخحذف
  16. سوالات بی پاسخ:
    چرا تمام اطلاعات حتی حسن فریدون در عرض چند روز گذشته در وب سایت دانشگاه امده است؟ چرا هیچ اطلاعاتی از ایشان در ذخایر اطلاعاتی هیچ دانشگاهی نیست؟
    ایشان چطور همزمان در اسکاتلند دانشجوی فوق لیساس و دکترا و در ایران «دبیر شورایعالی امنیت ملی» و نایب رئیس مجالس چهارم و پنجم(۱۳۷۱-۱۳۷۹) بوده اند؟

    چه نیازی به استفاده از feridon بجای روحانی بوده است؟ در هر دو شناسنامه نام ایشان حسن روحانی است و پاسپورت از روی ان صادر شده و بنابراین در مدارک هم باید روحانی باشد نه feridon!

    پاسخحذف
  17. بهتره به این تفکرات پوسیده ای که داری پایان بدی.شماها رو حتی خانواده هاتون هم قبول ندارند.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. درست مثل همه اغا زاده ها و جوجه اصلاح طلبان که ازهمه چی خبر دارند و از جانب همه اظهار فضل می کنند و... رای دادی و محبوبت انتخابیده شده ، اینجا نچرخ ،بروتوصف پست و مقام که غفلت موجب پشیانی است

      حذف
  18. دوستان لطفا یک نفر مرا راهنمایی کند.
    الان سایت دانشگاه گلاسکو رو میدیدم که ایشون با نام خانوادگی فریدون در سال 1995 و 1998 فوق لیسانس و دکتراشون رو گرفتند. می خواستم بدونم آقای روحانی در چه سالی فامیلیشون رو از فریدون به روحانی تغییر دادند؟ چون تا جایی که میدونم از ابتدای انقلاب فامیلیشون روحانی بوده!

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. من دو شناسنامه اصل و المثنی از ایشان دیده ام هر دو روحانی!

      حذف
    2. دوست عزیز ناشناس
      اگر یک سرچ به صورت تصویری در گوگل انجام دهید می توانید شناسنامه آیت اله مطهری ( قدیمی پیش از انقلاب) که در 11 اردیبهشت 58 ترور شدو شناسنامه آیت اله خمینی ( هم قدیمی و هم جدید)که درسال 68 درگذشت و شناسنامه آیت اله خامنه ای ( شناسنامه جدید که شبیه پاسپورت است) بیابید و با توجه به درگذشت آیت اله خمینی و شناسنامه ایشان و سال 68 درگذشت ایشان
      وشناسنامه آقای روحانی که شبیه شناسنامه آیت اله خمینی است ، یقینا پیش از سال 68 اینشناسنامه دست ایشان رسیده و مجلس همانطور که در اولین کامنت نوشتم در سال 63 قوانین جدیدی برای ثبت احوال تنظیم کرد و در مان سالها همگان مجبور به تعویض شناسنامه شدند( یک دلیل برای گرفتن سربازهای فراری بود یا غایبین خصوصا در سال 65 که کسانی که شناسنامه قبل از انقلاب راداشتند نمی توانستند هیچ فعالیتی داشته باشند مگر اینکه کارت پایان خدمت بگیرند و بعد بتوانند شناسنامه جدید اخذ کنند)پس یقینا نامایشان همانطور که در عکسی که به همراه شناسنامه در حال رای دادن هستند(که متاسفانه نمی توان ضمیمه کنم ) حسن روحانی بوده و هیچ اضاقه و کمی ندارد .

      حذف
  19. من هنوز یک چیز برام روشن نیست! روحانی سال 1999 دکترا گرفته و توی مدرک دکتراش ذکر شده حسن فریدون. پس قاعدتا تمام مدارک قبل از اون سال باید به نام فریدون باشه نه روحانی!
    حالا چند تا نکته میمونه:
    1) وبسایت مجلس وقتی که ساخته میشده بعد از سال 99 بوده و اطلاعات هر شخص رو بر اساس اطلاعات روز نوشتند. یعنی دیگه نیومدن مدارک رو بر اساس اینکه همون سال چه مدرکی یا چه اسمی داشته بنویسند. این قضیه در مورد اسمش که کامل صادقه و در مورد مدرکش هم تقریبا صادقه
    2)اون مدرک مصاحبه هم بر میگرده دقیقا به اینکه چه سالی مصاحبه چاپ شده نه اینکه چه سالی مصاحبه انجام شد. مثلا در تجدید چاپ کتابی که توی نسخه اول نویسنده لیسانس بوده و در تجدید چاپ دکتری داشته کسی اسم طرف رو دیگه مهندس نمینویسه! اگر هم بخوایم بگیم که این مدرک مال سالهای اول انقلاب هست که اونم باز باید از اسم فریدون استفاده میشد.
    3)این قضیه که اسم روحانی کی به روحانی تغییر کرده شاید خیلی از این مشکلات رو حل کنه!
    4) کلا وبسایتهایی که توی ایران هستند از نظر دقت اطلاعات خیلی وضعشون خرابه! چون قوانین محکمی روشون حاکم نیست. این هم قضیه رو پیچیده تر کرده.
    5)کلا خانه از پای بست ویران است! بر فرض اینکه دکتراش هم درست باشه موضوع تز به درد ننه جون کروبی هم نمیخوره چه خاصه حل مشکلات ایران. گر چه اگر جعل باشه باید بررسی شه اما کی بررسی کنه؟ دادگستری ایران؟ مجلس یا آقا؟ با این مدارکی هم که تو اینترنت هست خیلی نمیشه حساب باز کرد. تا دیروز میگفتن دکتری نداره حالا میگن تحت اسم فریدون داره چهار روز دیگه هم یه چیز دیگه علم میشه همه محاسبات میریزه به هم!

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها

    1. دوست گرامی

      ۱- در مجلس سوم ایشان از دکترا به فوق لیسانس سقوط میکند و بعد دوباره دکترا
      ۲- اطلاعات در سایت نشان دهنده وضعیت نماینده در اندوره است نه وضعیت فعلی اش.مثلا الیاس حضرتی در دور چهارم دانشجو و در ششم فوق لیسانس است

      ۳- در مورد مصاحبه، تاریخ چاپ ۱۳۷۴ است(در بالای روزنامه مشخص است) و ایشان ۱۳۷۷ دکترا ؟! گرفته است.

      حذف
  20. The only three PhD schools of Glasgow Caledonians are:
    School for Business and Society.
    School of Engineering and Built Environment.
    School of Health and Life Sciences.
    Where did Rowhani get his PhD in law (JD) then!!!!!!!??????

    من دانشگاه گلاسکو کالدونیان راچک کردم.این تنها درجه کارشناسی ارشدهای زیر را در حقوق ارائه می دهد.این دانشگاه مدرک دکترا درحقوق ندارد.
    Award Type Course Title
    MSc Citizenship and Human Rights

    LLM Global Business Law and Regulation

    MSc International Development 1 Year

    پاسخحذف
  21. بلانسبت عجب بلبشو و خر تو خری شده سر این جریان آبدارچی شدن این آخوندک

    به جز اسهال طلبان دستمال به دست معلوم نیست کی‌ بسیجی‌ ولایت مدار و کی‌ جو زده و احمق

    واقعا باید باور کنیم که اینهایی که یه هفته پیش صبح تا شب تبلیغ رای دادن میکردن عاشق ایران هستند ؟! آقا رای دادن و که مگفتید تنها راه موجود هست اوکی قبول این ماست مالی کردن گند کاری آخوند چی‌ ؟ این هم واسه نجات مردم هست ؟! یعنی‌ باور کنیم اینهایی که به هر کس حرف از تحریم زد و انتقادی داشت و داره رو به سبک ج اسهالی یه انگ خائن بودن و بسیجی‌ بودن و مزدور حکومتی که واسه رای دادن به نماینده رهبرش ۲۴ساعت در حال تبلیغ بودن میزنن باور کنیم که اینها دلشون واسه ایران می‌سوزه و عضوی از مردم عادی هستن ؟!!!

    قسم حاضرت عباس و قبول کنیم یا دم خروس !!

    پاسخحذف
  22. ایشون چون مدارک قبل از انقلابش به نام فریدون بوده برای دانشگاه هم به همان نام apply کرده این که دیگه اینقدر صغری و کبری چیدن نداره همه مشکلات مملکت حل شده مونده مدرک این بابا؟
    واقعا نشود میدین که شما هم چیزی تو چنته ندارید و خدا رو شکر که مملکت دست شما ها نیفتاد از همین چند تا پست این وبلاگ میشه فهمید که با کیا طرف هستیم آدم های پر مدعای بی سواد

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. جناب باسواد:
      ۱۳ سال بعد انقلاب با مدارک قبل انقلاب اقدام کرده! احتمالا شما همکلاسی نبودید!

      شما و شرکا که مملکت را دست گرفتید ماحصل کارتان این چنین مملکتی است ! شما که از جنایت و دروغ و دزدی دفاع میکنید معلوم است از چه قماشی هستید!

      حذف
  23. به اسم ایشون اصلا نمیشه گیر داد چون همه آخوندا تو مملکت ما با یه فامیل حوزوی شناخته میشن. مخصوصا فامیل ایشون که اصلا مذهبی هم نبوده.
    مثلا خمینی، خامنه ای و ...

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. دوست گرامی
      نام مستعار شاید درکارهای غیر رسمی بکار رود ولی در امور رسمی بخصوص خارج باید از اسم واقعی در مدارک رسمی استفاده کرد

      حذف
  24. For application you have to provide your last certificate

    پاسخحذف
  25. چقدر احمقانه و کوته فکرانه و بدون تحقیق بود این نوشته...

    به حدی مسخره بود که حتی صحبت کردن راجع بهش یک جوکه بزرگه...

    حماقت بوی بدی داره !

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. پس لطفا پس از استحمام از عطر هم استعمال بفرمائید

      حذف
    2. جناب مهندس، هرچی هم زر زر کرده باشی، دیروز دانشگاه گلاسک. خودش تبریک گفت!
      دیگه اونا که خارجن، اونا دیگه قانونمدارن اونا که دیگه تقلب نمی کنن!
      شما میگی پس چرا قبلا مدارکش نبود تو سایت؟ میخوام بپرسم شما رفتی دنبال مدارک گشتی که میگی نبود!؟؟
      ثانیا، طرف قدرتو درکو فهمو سوادشو داشته، همزمان با شواری عالی و کارهای دیگش دکتراشو گرفته!
      ثالثا، گویا شما تاحالا تو فک و فامیل دکترا نداشتین، اصن دکتر لازم نیست بره سر کلاس بشیتخ! مگه دانشگاه آزاده!؟؟ :| دکترا یعن یکار تحقیقاتی، طرف فقط ه چند ماه یه بار لازمه یه سر بزنه داشگاه و پروژشو با استاد راهنماش چک کنه!! این مسخره بازیایو جنجالا چیه! بیشتر آبرو خودتونو می برید!

      حذف

    3. مزخرفاتت را پاک نمی کنم تا الگویی برای میزان شعور طرفدارن ایشان باشد!
      اما، اگر مطلب را درست خوانده بودی و به اندازه جلبک ای کیو داشتی، نوشته شده بود«نکات مبهمی نیز در مورد دکترای فعلی ایشان وجود دارند» نه اینکه نفی بکند. جوابت:
      ۱- دانشگاه هنوز در مورد تفاوت فریدون و روحانی اظهار نظر نکرده است. منتظر پاسخ شان هستیم!
      ۲- وقتی اکسفورد در مورد مهدی هاشمی و ال اس دی در مورد پسر قذافی با پول پارتی بازی میکنند، دیگه وضعیت ان دانشگاه اوراق معلومه!

      ۳- «شما رفتی دنبال مدارک گشتی که میگی نبود!؟؟ »
      بله تاریخچه صفحات و نیز پیگیری ساعت به ساعت نشان از تغییرات و دستاریهای مداوم در عرض چند روز گذشته و بر اساس انتقادات به است!

      ۴- «اصن دکتر لازم نیست بره سر کلاس بشیتخ!»
      ممکنه در مورد دکترای نوابوقی چون جنابعالی و رفقای شما روحانی و.... صدق بکند!.
      یک سوال: دانشجوی دکترا مهندس برق یا هر رشته فنی که ازمایش باید انجام بدهد، میتواند هر چند ماه بره سر دانشگاه! !

      حذف
  26. جهت اطلاع دکتری بسیاری از علوم انسانی را میتوان از راه دور گرفت و دانشجو سالی چند بار با استاد و یا اساتید مربوطه میتینگ داره و نیازی به آزمایشگاه و... این حرفها نیست اونایی که اون ور آبی هستند شاید بهتر میدونندو بهتره که توضیح بدهند

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها

    1. بسته به دانشگاه دارد. دانشگاههای معتبر چنین سیستمی ندارند. مثلا از ایراداتی که به مهدی هاشمی گرفتند در اکسفورد ، دور بودن محل اقامتش از اکسفورد بود(که البته به مدد پول حل شده بود). ایشان هم علوم انسانی می خواند. در نهایت اینهم از ابهاماتی است که بایست روشن شود.

      حذف
  27. جه روشن بشه چه نشه ما به خاطر دکتری به روحانی رای ندادیم ما دنبال وضعیت بهتر بودیم توی این شش تا روحانی رو انتخاب کردیم چون فکر میکنیم از پنج تای دیگه بهتر بوده خوب بود رای نمیدادیم و جلیلی میومد و مملکت رو به نابودی میکشوند و میشدیم عراق و افغانستان؟ و هرروز که از خونه بیرون میومدیم منتظر یه بمب انتحاری که بترکه و سی چهل نفر رو ببره رو هوا؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها

    1. سالیان سال است که با همین توجیحات بخصوص«دنبال وضعیت بهتر» رای داده اید! وضعیت مردم هم روزبروز «بدتر» و طول عمر رژیم طولانی ترشده. فکر نمی کنید روزی باید به این دور باطل بدو بدتر پایان داد؟

      حذف
  28. اگر آلترناتیو بهتری پیدا کردید حتما موافق پایان دادن به عمر این رژیم هستم ولی اگر میخواهید با این ورشکسته های از رده خارج اونور آب حکومت تشکیل بدید حتی احمدی نژاد را به اونا ترجیح میدهم و به بهبود وضع موجود رضایت دارم یک بار انقلاب کردیم برای هفت پشتمون کافیه!

    پاسخحذف